ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας τη Δευτέρα 29.06.2026 και ώρα 19:30, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της μελέτης του Τμήματος Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σχολή Γεωπονίας και Τροφίμων) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, με θέμα «FOOD WASTE στο Δήμο Καλαμάτας».
Η μελέτη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος «Συστήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης – Αξιοποίηση Αποβλήτων Βιομηχανιών Τροφίμων», όπου οι φοιτητές χαρτογράφησαν την υφιστάμενη κατάσταση, επισκεπτόμενοι πάνω από 100 χώρους εστίασης και ξενοδοχειακές μονάδες της Καλαμάτας.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
Πατήστε εδώ για την φόρμα ενημέρωσης